Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

10 Ekim 2016

mezarımda çalınırsa...ty

Seni kalabalıktan çıkardım 
Ve konuştum seninle 
Ayakkabılarını beğendiğimi söyledim 
Dedin ki “Teşekkürler, 
Seni takip edebilir miyim?”

  Öyleyse yukarı katta 
 Ve görünmeden  
Gözetleyen gözler olmadan 
Biraz şarap koydum
Ben adını sordum  
Sen de zamanı

Şimdi saat iki
Kulüp kapandı
Engelleri aştık
Ellerin üzerimde
 Jean pantolonuna sıkıca yaslanıyorum
 Dilin ağzımda
 Sözcüklerin çıkmasını engellemeyi deniyorum
Bilmek umurunda değildi
Başka kim olabilirdin önce

Bir sevgili istiyorum sevmek zorunda olmadığım
Bir kız istiyorum bir şeyleri umursamamak için fazla üzgün olan
 İlaçları olan çocuk nerede?
 Sanırım benimle burada buluşacağını söylemişti
 Ama emin değilim
Eğer zamanın varsa
Dedin ki “Bu iyi hissettiriyor”
"Dedim ki “Bir deneyeceğim”

  Sonra zihnim karardı
 İkimiz de unuttuk arabanı nereye park ettiğini
 Hadi trene binelim
 Sabah grup ile buluşacağım


  Kötü aktörler, kötü alışkanlıkları olan
Bazı üzgün şarkıcılar, sadece trajik çalıyorlar
Ve telefon çalıyor
Ve kamyonet gidiyor
 Hadi dokunmaya devam edelim
Hadi sadece devam edelim…
şarkı söylemeye


  Bir sevgili istiyorum sevmek zorunda olmadığım 
Bir oğlan istiyorum öyle sarhoş ki konuşamayan 
İlaçları olan çocuk nerede?
 Bir açlığım var ve doyamıyor gibiyim 
  Belleğimde tutabileceğim bir anlama ihtiyacım 
Hep sahip olduğum aklımdan kayıp gidiyor

Ama sen, ama sen…
Çok güzel sözler yazıyorsun
 Ama hayat hikaye kitabı değil
Aşk incinmek için bir mazeret
Ve incitmek için
İncitmekten hoşlanıyor musun?
Ben hoşlanıyorum, hoşlanıyorum.
Öyleyse incit beni
Öyleyse incit beni…


Hiç yorum yok: