Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

5 Nisan 2016

filmden değil de ruhani arınmadan çıktım sanki. ne bir selfie çekmeye uğraşan ne de yanında bikbik -sonra bende ona şunu dedim sonra o bana şunu dedi ehueheuh- tarzında itici tek bi şeye şahit olmadığım için altı kişiliğin ki o erkeklerin dünyada kalan seçilmiş kişiler olduğunu düşünmek istiyorum yhtgndfcv bi ara ne güzel film seyrediyosunuz sanırım tek nedeni baş ağrıtacak sevgililerinizin olması yaşasın single life diye bira ısmarlıycaktım. çıktığımda o aradaki en güzel sokak sessizliğini yaşadım. elimdeki sigara bile güzel geldi. tam böyle yavaş adımlarla sakin huzurla yürürken yukarıdan bağıra çağıra iki çift inmeye başladı thndyfghbnmgh içimden oy of şaka mısınız ya tam benim sigaramın bitmesini söndürme anımı ayakkabımı yeniden bağlayıp çantamı kapatmamı her saniyeyi ayarlayarak mı çıktınız karşıma diye düşünüp error verdim. nasıl bir tartışma ya böyle bi şey görmedim ikisi de birbirini duymuyo hani susan bi taraf da yok. böyle sanki saniyelik denk gelişimle 1saattir onları dinliyomuşum gibi başıma ağrı saplandı.neyseki şu an iyiyim yjhmghnb