Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

7 Şubat 2016

Seni umursadığımı bilmen için seni bir yerlere götürmek istiyorum. 
Ama çok soğuk ve seni nereye götürmem gerektiğini bilmiyorum

Sana güzel bir buket içinde nergisler aldım
Ama onlar geçen ilkbaharda açtıkları gibi çiçek açmayacaklar

Seni öpmek istiyorum, kendini iyi hissetmeni sağlamak
Ama gecelerimi paylaşamayacak kadar yorgunum

Ağlamak istiyorum ve sevmek istiyorum
Ama tüm gözyaşlarım tükendi, başka bir aşkta.

Eğer birisi seni incitirse, dövüşmek isterim
Ama ellerim kırıldı bir çok kez

Bu nedenle sesimi kullanırım
Kelimeler, onlar her zaman kazanır ama biliyorum ben kaybedeceğim

Bir şarkı söylemek istiyorum sadece bizim olan
 Ama hepsini başka bir kalbe söyledim

Başka bir aşkta 
 Bütün göz yaşlarım tükendi.