Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

21 Şubat 2016


Bu hafta benim için önemli düşünmemek, oyalanmak için bir şeyler yapmaya çalıştım başkalarına sarmak dahil.
Chungking express filmi beni her zaman iyi hissettirdiği için yine onu açıp seyrettim, okunmamış 1kitabım kaldı ve kitapsız kalmamak adına onu da bitirmek istemiyorum. Yoksa 1hafta boyunca korkunç boşlukta kalırım ve bunu istemiyorum.
Neredeyse tüm umudumu, karşılığında gelecek olan mutluluğumu da buna bağladım yapay mutluluk da değil.

Life is strange oyununu sonunda bitirdim, aslında istemiyordum ama hikaye hızlanıp alıp başını gidince bi anda kendimi sonda buldum, Chloe'yi seslendirenin kim olduğuna bile bakamıyordum nihayet gördüm. Ordan bile spoiler yemekten korkmuştum.
Oyunun ikincisinin geleceğini okudum ama tamamen farklı kişiler olacakmış, ne kadar doğru bilmiyorum.
Bunun dışında oyunun soundtrack mucizesini kaydetmek için youtube'a girdiğimde, oyunu yayın  yapmış sürüyle zırtapoz insan olduğunu fark ettim, hiçbir insanı seyretmek bile içimden gelmedi pewdiepie dahil. Oyun bölüm sonlarında zaten kritik seçimler ve olaylarda diğer insanların ne yaptıklarını da gösterdiğinden şunu seçseymişim ne olurmuş vs. görmek istemedim.

Üstüme bir ağırlık çöktü bittiğinde. Ve yemekleri yüzünden de sürekli kalkıp bi şeyler tıkındım, inanılmaz güzel görünüyordu her şey. Canım yumurta, omlet ve kızarmış yiyecekler çekti sürekli.
Biriyle oturup kahvaltı yapmayalı da baya oldu, neyse umarım her insan bu oyuna erişebilir.

Oyun oynamak isteyen birine bir haltmış gibi lol yerine bu oyunu önerseniz, güzelce yayılsa, herkes bilse, bilmekten çok gerçek hayatla resmen doğru orantılı gittiğini fark etseler ne bileyim, 
türkler dümdüz baktığından, yorumlarına bile bakmadım dünyanın farklı yerlerinde oyunu bitirmiş insanların görüşlerinde sağlam duygu yoğunluğu ve gerçek analizleri bana hala umut olduğunu gösterdi. Şimdi herhangi bir sözlüğe girsem "tamam ama şurada mantık hatası vardı.." ile başlayan cümlelerle bir sürü dangalak insan konuşup durmuştur eminim.