Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

4 Ocak 2016

Ya siz niye hala instagramda kendinizi pazarlıyosunuz olm gbfdhdbe hani ben bile yapmıyorum.

ben bile derken bende yeterli malzeme olmasına karşılık bunu yapmıyorum bvhhjrvg
tatile gittiğimde bikinili fotoğrafımda en şişirilmesi uygun fotoğrafları değil, vücudumda itici olarak gördüğüm dikişlerin görünmediği şeyleri seçerek gerçekten eğlendiğim güzel anları koyarak yapıyorum bunu

kıçımın sıkı oluşunu koyarak yapmıyorum bunu.
banane olm bana mı çalıştın squatı yaa sevgilin için yaptıysan bile o götünü git vatsaptan tanga giy ona at.

Neden yani soyunacaksanız illa gidin fotoğrafçı tutun konseptli, hikayeli, anılı soyunun olm fbrvfdc
ne biçim soyunma be bu dfjfvfxf

basit basit hareketler gidin poğaça yapın altına nası yaptığınızı yazın

kendi cinsimden bıktım midem bulanıyor
ya olm bi yurt dışına çıkıyosunuz 400 tane ekliyosunuz sanatsal yapıları nfhfnfvh
üstüne dönüyorsuneuz ülkenize
bi de Throwback bahanesiyle ekmeğini yiyonuz bgngvhdc
tb olmasa ne bok yicektiniz lan ahahah

anladık amına koyım biz türkiyede bok gibi sıkılırken yılbasında sokaklarda iki üç ışıklandırma görüp sevinirken metroya binerken sen gittin bilmemneye uçtun, ulaşımın kolaylığını bisikletle işe okula giden adamlar kadınlar gördün, herkes götunu açmıştı ve kimse kimseye bakmıyordu aşırı özgür sanatsal takıldın geldin hfhfvj şimdi sabah 8 akşam 6 köle gibi robotlaşıp patronuna yalakalık yapıp yine aynısını yapmak istiyosun. yeniden bi yerlere gidebılmek için Türk bi adamdan maaş alıyosun ve ülkenden Nefret ettiğini, bıktığını, tesettürü tuhaf bulduğunu yurtdışını övmeyi bırakamıyosun bynjgmjhbnvc

Hiç yorum yok: