Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

6 Ocak 2016

füruğ


Günah işledim lezzet dolu bir günah 
Titreyen esrik bir tenin yanında 
Tanrım ne bileyim ne yaptım ben o karanlık susku dolu zulada 
O karanlık susku dolu zulada 
Baktım gözlerine gizemleriyle dolu 
Gözlerimin çaresiz isteklerinden kalbim göğsümde çırpınıp durdu 
O karanlık susku dolu zulada yanında darmadağın oturdum 
Dudaklarıma heves döktü dudakları 
Deli kalbimin üzüncünden kurtuldum 
Aşkın öyküsünü okudum kulaklarına: 
Seni istiyorum ey benim cananem! 
Ey bağrı can bağışlayan, seni 
Seni ey aşığım benim divanem! 
Kırmızı şarap camda çalkalandı 
Gözlerinde heves yalazlandı 
Yumuşak yatakta benim gövdem 
Göğsünde onun sarhoşça kıvrandı 
Günah işledim lezzet dolu bir günah 
Alevli yangılı bir kucakta günah işledim kinci, sıcak 
Ve demirsi iki kol ortasında

Hiç yorum yok: