Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

11 Ocak 2016

diana f+ mr.pink

Bu fotoğrafları çok zaman önce filmli fotoğraf makinamla çekmiştim, 
okula devam ederken, malt konserinden çıkmışken vs.
Çok zaman önce yani.
Ben onca zaman hiç değişmediğimi sanırdım ama suratım çok şiş, saçlarım stres mi ısparta suyundan mı çok cansız, kısa, çok garip hallerdeyiz. Aşırı bir kilo kaybettiğimi şu fotoğraflarda fark ettim.
Ve ben bunları çektikten anca 8-9 ay sonra yıkatmak için verebilmiştim.
Ondan sonra üstünden 1yıl geçti ne olduysa ben o parayı verip bunları almak istemedim hiç..  
yıkanmış şekilde, benim 34tl vermem karşılığında elime geçecekti bu anılar. 
34 tl değil de sanki zamanı geri aldım gibi oldu. 
Tam seçemediğim odada bir de perde çekmişim o çıkmamış aktarmamışlar..  




Hiç yorum yok: