Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

27 Ekim 2015

sylvia*

Seni duydum bir yerlerden duymaz olaydım, öğrendim, ezberledim ve anladım anlamaz olaydım. Roman yazarı, feminist başarılı biri olarak kalsaydın keşke hayatımda. 
Bundan daha fazlasını barındıran yer etmiş bir kadınsın. Şiirlerin ciğerlerime doldu, dolmaz olaydı. Niye bu kadar güzel bir insansın, neden giyimin sıradışı, kendine güvenin neden bu kadar fazla? Sanırım kafamda uydurdum seni..
Doğum gününü yediğimin tanrıçası! 
Bana zarar vermekten çok beynimi uyardın, derin düşüncelerinin altında hiçbir şey olmadığımızı yeteri kadar detaylı göremediğimi, renkleri ve onların dokularını öğrettin.
Yemek pişirip çocuklara bakmanın gereksizliğini, korkusunu gösterdin sonra dayanamadın. 
Aynı dönemde doğsaydım keşke seninle Sylvia! ismin kadar cool bir şey duymadım ömrümde. 
"Beni öp ve önemli olduğumu hissedeyim." 
Ceketinde yaşamak isterdim, eve geldiğinde sandalyeye, yatağına fırlat.     

Hiç yorum yok: