Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

20 Ekim 2015

Rüyamda duvara çay bardağı attığımı gördüm bardak kırılmıyor ve sol elimle attığım için sert atamıyorum ve kıza isabet ettiremiyorum
attığım gibi geri benim suratıma yapışıyo ağzımdan tek tek camları çıkarıyorum kanlı ama hiçbir acı duymuyorum.
renkli gözlü birine sinir olmuşum güya ama kızın gözleri kör gibi resmen tuhaf.
benimle arkadaş olmaya çalışıyo ben de kadına ondan nefret ettiğimi söyleyip bardağı fırlatıyorum.
sonra pembe külotlu çorap giymişim ortaokuldaki gibi.
ayaklarıma bakıyorum kan olmuş, gidip okul görevlisi birini buluyorum mendil istiyom adamdan sonra paraya ihtiyacım var ben o kızı öldürürüm, kendimi çirkin hisettirdi, burda durmak istemiyorum diyip ağlıyorum.
Ben ağlayınca adam birini arıyo işte sonra bana 100dolar verıyo
"Ben bunu napıcam ya bana 10tl yeterdi" diyorum gfhkhjmb nerde bozdurcam benim moralim bozuk uyumam gerek diye kendimi paralıyorum.
adam "yardımcı olurlar git hava al" diyip beni okuldan kovuyo.

Hiç yorum yok: