Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

9 Ekim 2015

Gece 2de mc donalds'tan  kalan açılmamış normal mayonezi makarnanın içine boca edip yiyip yattım
3,4 saat sonra karnımda bando takımı çalmaya başladı midemin bulantısına uyandım
regl mi olcam acaba diyerek 1saat daha yatağın içinde mide bulantısı ve karın ağrısıyla inledim

En sonunda dayanamadım annemin odasına gidip "anne ben zehirlendim sanırım" dememle "neee" diyip mutfağa koşup "duygum yoğurt" diye bağırınca neye uğradığımı şaşırdım o panik yapınca bu sefer ben de korktum mutfağa gidene dek diz kapaklarımdaki titremeyi anlatamam ayağımda elimde derman kalmadı bir anda abartmıyorum
Annem yoğurt koymaya çalışırken yoğurdu görür görürmez mutfağın ortasına tüm halıyı kaplayacak şekilde 5 dakika boyunca kustum.
Kendi kusmuğumu her görüşümde midem daha da bulandı ve halının farklı farklı yerlerine kusmaya başladım görmemek için

Dolap, sandalyenin ayakları, mutfak her şeye bulaştı "çok özür dilerim anne" dedim "ne özürü bi de yemek için dolaba koymuşsun nerden çıktı" dedi.
Sonra her şeyimi temizledi annem ve yatağa girdim
1saat sonra "suu" diyerek uyandım kusmaktan boğazımın acıması midemi bulandırdı anneme bağıracak halim yoktu çaldırdım geldi odaya
"Tamam getiriyorum ayran yapıp" dedi. Dayanamadım bekleyemedim ayağa kalktım annem hala ayran yapmaya çalışınca gidip suyu kendim alıyım dedim o sırada tuvalete yürüdüm ishal olmuştum tuvaletin ortasında diz kapağımdan aşağısı kitlendi "anne kusucam yapma" diyip ve klozetin içine kustum ama nasıl kusmak ağlayarak kustum resmen ruhum bedenimden ayrıldı kendime tepeden bakıyodum bayıldım sandım
5dk da orada kustum ve midemdeki rahatlamayı hiçbir orgazm da yaşamadım. Şimdi yeni uyandım ve savaştan çıkmış gibiyim
Hayatım boyunca ne mayonez ne,mc,burger hiçbirini görmek bile istemiyorum

Hiç yorum yok: