Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

14 Eylül 2015

truestory

balkonda üçümüz oturmuş bir şeylerden içimizi açmaya çalışıyorduk birimiz benim psikolojim çok bozuktu, sinirli bir adamdım zamanla kendimi değiştirdim rock müzik dinledim sakinleştim eskisi gibi değilim artık mutsuz olarak hayatını geçiremezsin diyerek öylece içinden geldiği gibi konuşuyordu sonra karşısındaki insana "bir yerin mi sakat elin kolun mu tutmuyor neler var Dünya'da" diyerek Konuşmayı sonlandırdı. Ikınci kez kendimi kesme isteğim o an gercekten inanılmaz derecede arttı bir yerimden akan kanı görmek ve kendimi cezalandırmayı o an o kadar çok istedim ki.. Insanlar bu örneği hep verir bir yerin mi sakat
Yanımdaki insanın dediklerinin benim için hiçbir önemi olmadığını zaten biliyordum saygı duyuyordum ama onun arkadaşı olduğu için. sonrası evet ben mutsuz hissetsem bile mutlu rolü yapmalıydım. 
bu bi dramatik bir olay değildi hiçbir anlamı olmayan benim gibi ne konuşacağını düşünmeden ileten kusurlu insan davranışı. Böyle bir olay benim sevgilimin tarafında geçseydi o insanın bir yerini sakat bırakıp "üzülme Dünya'da neler var hala hayattasın" diyip yoluma bakardım. Ama hepimizin hayatta önemseyip ciddiye aldığı konular hep farklıydı kim kimin kıçına değdirmiş o bilmemnenin memesine mi bakmış. Biri benim kıçıma baktı diye atar yapan insan bu olayda sustu mesela. Saatlerce içimde ağladım. Anlatacaklarım bundan ibaret.. 

Hiç yorum yok: