Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

26 Eylül 2015

"little bird"

Bu yazıya denk geleceğini bildiğimden;

Amsterdam'a yerleşmişsin, kuzenimden öğrendim Ankara'ya geldi kim olduğunu tahmin edersin. Bana kattığın tüm iyi özellikler için teşekkür etmek istedim.

Geçenlerde Kerim seni sordu Amsterdam'a yerleşip yerleşmediğinle alakalı ben ihtimal vermedim çünkü arada bir gittiğini düşündüm sadece kahvaltı için filan bgkgbhgmh.

Etrafımda beni etkileyen ikinci bir olay oldu bu durum. Tıpkı yıllar önce benzettiğin patti smith ve robert gibi.. Ya da girls dizisindeki Hannah..

Tüm bunların ötesinde mutlu bir hayatının olmasını diliyorum seni gerçekten çok sevdim dost olarak sevgili gibi belki. Umarım oradan hiç dönmezsin, ait olduğun yer orası her şey orada senin için

Yemek kurslarına uğra benim için vaktin olursa veya festivallere.. Çok mutlu ol Caner'le ilişkinin bitmemesi olağanüstü bir şey orada ona sadık olacağını bilmek bile bana huzur veriyor. sonra Ankara'da I love Amsterdam yazan tshirtler görmede. ghgfjcdhg..

hoşçakal..