Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

13 Ekim 2014

ultraviolence

O bana gece karanlığı gibisin derdi. 
Ürpertici gece karanlığında gibi hissederdim çünkü içim ona olan nefretle dolmuştu.
Ama güzelliği ve öfkesi bana mutluluk veriyor. 
Bana vurdu ama bu bana öpücük gibi hissettirdi.. Bana çocuk olduğumuz zamanları hatırlattı.. 
Bütün şiddetini bana göster..
Bana zehirli derdi, çünkü ben zehirli bir sarmaşık gibiydim.
Tam orada ölebilirdim çünkü o tam yanımdaydı 
Beni yüceltti, 
Beni incitti ama bu gerçek aşk gibi hissettirdi 
Ona olan sevgim asla yeterli değildi 
Seni sevmek çok zordu 
Başladığımız yere geri dönebiliriz 
Kim olduğumuzu bilmediğimiz yere 
Cennet yeryüzünde 
Senin için her şeyi yaparım 
Bunun ne demek olduğunu tahmin edersin 
Altından gözyaşları dökmek, Marilyn gibi 
İlk kez seni sevdim 
Son kez de seni seveceğim 
Ben senin caz şarkıcınım 
Sen de benim tarikat liderim

Hiç yorum yok: