Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

2 Ekim 2014

Dinlenmeden tam 1saat yürüyebildiğim için çok mutlu hissettim kendimi.. yürüyüşümü aktardan taze yeşil çay almak için sonlandırdım. (Sanki bisikletle şehri dolaştım gibi anlatım oldu)

Adama "yaaaa ben bi de kakao yağı alcam dikiş yaralarını geçiriyor diye duydum am-a" dedim ve adam saniyesinde "evet evet doğru dikiş yaraları, ameliyat izleri, yaralar, çatlaklar" vsvsvs bir sürü şey saydı ve içimden lan bir yağ bu kadar şeyi geçiriyor olamaz sadece çatlak izi belki bi nebze, ama dikiş izi imkansız deyip paranoya yapıp 10tl bir şişeye para vermekten vazgeçtim.. İnsanlar estetik ameliyat oluyor o izleri geçirmek için resmen.. kakao yağı ne alaka yaa çok saçma
Sırtımdakini neredeyse banyo sonrası nemlendirici krem sürerken görüyorum en azından, ama özellikle kolumdakini sürekli görüyorum beni o kadar üzüyor ve sinir ediyor ki katlanamıyom resmen.. İyice araştırıp geçirmek istiyorum bu izleri.....

2 yorum:

safransarı dedi ki...

götünden element uydurma kızım.
hiç biri olmuyorsa dövmeyle kapat. hem dursun dikiş izi, faça çektim dersinasahueu :d
bloğunun tasarımı çok orjinal olmuş senin gibi, kutlarım :)

Duygum A. dedi ki...

:D ruh hastası ya jtghtyjgf. dövme yi düşünüom zaten. tamam element uydurmam götumden rfgbcbh