Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

25 Ekim 2014

Desire

Bi ara eve girmeyi hiç istemiyordum, şimdi ise evden çıkmak istemiyorum ortasını hiç bulamadım. Hayatımda hiçbir değişiklik yok ev-şehir vb..
Olmuyor yani resmen hayatımın akışı durdu gibi.
Ve adil olmayan şeyler beni sinir hastasına dönüştürüyor.. içimdeki duygu ya her şeyi öldürecek ya da tekrardan canlanacak gibi nasıl anlatacağımı bilmiyorum sanırım sıkıldım belirsiz ilişkimden. Ve artık bana daha fazla haksızlık yapılmasını kaldıramıyorum kendimi üstün gördüğüm yok..

Sıkıldım resmen benim paylaştığım şeylere içten gülümseyecek, azarlamayacak, sürekli yarış halinde olmayacak insana ihtiyacım var. Eskiyi aramaktan bezdim..
Çünkü yapabildiğim tek şey sadece o gunlerı kafamın içinde defalarca canlandırıp gülümsemek sadece bu.
Eskiden herkese "o tepkisiz, ruhsuz sinirli biri değil surat yapısı falan öyle acayip komik normalde" Vb şeyler diyerek övmeye doyamazdım bi insanı..
Şimdi ise ben hariç herkese iyi olan insan beni hayal kırıklığına uğratıyor açıkçası dayanamıyorum. Sanki platonik aşıkmışım gibi görünüyorum değil mı çok boktan..

Bu uzun sürecek mi sanki amk. Hangi insan dayanır ulan buna yani bu kadar sabırlı ve aşk dolu olduğumu gerçekten ben de bilmiyordum..
Yıllardır aynı düzeyde kaldı sevgim beni asıl çıldırtan pişman eden de bu..
Hep aynı sevgi dolu hissettim herkesten çok çabuk sıkılıp soğumama rağmen oyunda kendine çiçekten taç yapan adamdan hiç soğuyamadım keşke kanını fılan içsem vücudumun içinde bi yerde Ölene dek benımle kalacak bi parçası olsa nasıl bi ruh hastasıyım belli değil.. belki yarın zehirlencez boktan sebeplerden gebericez yani sevginin nefreti alt edeceğine inanmak isterdim..ne dediğimi bılmıyorum yaa üzgün oldugumda yazmıcam bi daha sanırım..

4 yorum:

googhan dedi ki...

o son paragrafı okumaya çalışırken beynim yandı. yarın sabah erken kalkıp temiz pir-u pak kafayla tekrar okucam.

ay evlen yuva kur. bütün gün yemek yapmak, çamaşırları yıkamak ütülemek, evi temizlemekten düşünmeye zamanın kalmaz düşünmeye. bak be işe girdim günde 11 saat çalışıyorum en az, beynim çamaşır suyuyla çitilenmiş gibi tertemiz. neden? ÇÜNKÜ DÜŞÜNEMİYORUM!!!



not: ukulele hala arabada, çıkartamadım :(

Duygum A. dedi ki...

miss you bitch yaa .. yine kimlerin o iğrenç dişlerini mükemmele dönüştürüyosun kim bilir? <3

evlenmek istemiyorum öyle mi anlaşılmış depresif yazım jtfghdyt..
yaa seninle iş sonrası yorgunluğunla lol de oynanmaz artık :(
çemkirir durursun .. fuck it.

googhan dedi ki...

işe girdiğimden beri lol oynamıyorum ne diyosun sen NE DİYOSUN!!!

ay çemkirmem. asistanlarıma çemkiriyorum bütün gün, hatta bayağı bayağı bağırıyorum suratlarına. eldiven falan fırlatıyorum :D sinirimi stresimi atıyorum onların üzerlerinde

Duygum A. dedi ki...

Ben de hiç oynamıyorum.

Çalışırken ki tavrın değişmemiş yani good job :D

nasıl oluyor da o eldivenin içine su doldurup sana headshot yapmıo o insanlar anlamıyor ben :P