Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

2 Ekim 2014

Babyhood

Benim hiç 2,3 yaşlarımdaki halimin ne videosu, ne de fotoğrafı var hatta evlatlık olabilirim..
Yurtta Dilara diye bi kız vardı aynı sınıftaydık bir gün odasına gittim not isteyecektim, inekti kendisi laptoptan bebeklik videolarını izliyordu içimden: "bir insanın yapacak başka işi olmaz mı bu kızın sorunları mı var" diye düşünüyordum ki "bak bu annem, artık hayatta değil çok özlüyorum" dedi.. Üzüntümden kahroldum, kendimi yok edesim filan geldi.. Annemin küçüklüğüme dair anlattığı tek şey yemek yerken bir yerlerde uyuyakaldığım ve sürekli gözlerimin mikrop kaptığı, gece uyanıp yoğurt yiyip yoğurt kabını yere bırakıp zıbarıp yattığım hikayeleri.. Ama anneanneme sorduğumda milyon hikaye anlatır bu yüzden anneanneme aşığım.. Hafta sonu ona kitap satın alıp yanına gitcem çünkü geçen bana "bu aralar uyuyamıyorum bitirdiğin kitap var mı" dedi.. İçimden sürekli ona sarılıp ağlamak, çığlık atmak ve ömür takası yapmak geliyor..

Hiç yorum yok: