Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

17 Eylül 2014



Yine herkes kapında sıraya girmiş, Seni baştan çıkarmak için. Üç atış bir dolara, gerçek bir canlı bebek kazanmak için. bir zamanlar söylediğin bütün yalanlara inanmıştım, İstemiyorum artık hiçbirini, kırmızılı evine, o ürkütücü karanlığa geri götür hepsini. Bütün vaktimi senin kollarının hapsinde geçirmiştim. Şimdi sen hangi yolu seçeceğini bilmek istiyorsun. Neden eskiden yaptığın gibi yanlış yolu seçmiyorsun? Zaman senin lehine işlemiyor. Ağlıyor musun? Dualar mı ediyorsun yoksa? Geride sadece ölü şeylerin kalıntılarını mı bırakacaksın? Sirkteki aslanların hepsini öldürdün mü yoksa? Affet beni. Bu defa kimsin söyle bana. Oldukça yorgun görünüyorsun. Şimdi kimler kul köle oluyor senin için? Yine seviyormuş gibi mi yapıyorsun? İşe yarıyormuş demek ki. Silahın, dua kitabın ve uyku hapların nasıllar? Hala üzerinde pahalı elbiselerle pencerelerden dışarı atlıyor musun? Bir kere aşık oldum senin bozuk ağzına, Ayakların yere bassın artık, Bu bir savaş, başka bir şey değil. Söyle bana bu defa kimsin ?

Hiç yorum yok: