Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

28 Eylül 2014

Natsume Yuujinchou


Turkanime.tv GG olduğu için "serial experiments lain" i yarıda bırakmak durumunda kaldım, site düzelene dek yeni bir animeye başladım. Şu anki başladığımı da daha önceden not almışım ve çok zor buldum sanırım daha önceden bulamayıp pes edip bırakmışım.. "Natsume Yuujinchou" diye bir animeden söz ediyorum natsume adlı çocuğun ruhları görmek gibi bir özelliği var: 
Küçüklüğünde ailesine bunları gördüğünü ispatlayamadığı bir çocukluk geçiriyor.. 
 Ruhların bir tanesi ona reiko dediğinde aslında reikonun büyükannesinin adı olduğunu öğreniyoruz.. 
Sonrasında "biz insanlara kıyasla cinsiyete önem vermeyiz" diyen tombik bir kediyle karşılaşıyor 
sanırım bu kedi ilerleyen bölümlerde onun kankisi olucak..
Neyse spoiler verecek kadar ilerlemedim daha hadi yine iyisiniz başlayın bence çok güzel gidiyor şimdilik..


Hiç yorum yok: