Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

6 Eylül 2014

Kırmızı bir kapı gördüğüm zaman siyaha boyalı olmasını isterim 
 Siyaha dönüşmesini istediğim başka bir renk yok 
 Yazlık giysileriyle yürüyen kızlar gördüm 
 Karanlığım gidene kadar başımı döndürmek zorundayım 
Siyaha boyalı bir dizi araba gördüm 
 Çiçekler ve sevgilim, hiçbiri geri dönmeyecek 
 Başlarını döndüren ve hızlıca bakışan insanları gördüm 
 Kendime baktım ve kalbimin siyah olduğunu gördüm 
 Belki yavaş yavaş yok olacağım ve gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalmayacağım 
 Yeşil denizim artık koyu maviye dönmeyecek 
 Sana bu olanları önceden kestiremedim 
 Batan güneşe yeterince sert bakarsam aşkım benimle sabaha kadar gülecek 
Güneşi gökyüzünden silinmiş halde görmek istiyorum 
Onu siyaha boyanmış, görmek istiyorum

Hiç yorum yok: