Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

21 Haziran 2014



A Young Doctor's Notebook'taki Leopold leopoldovich geldi aklıma hayatımda ilk defa morfini hastanede yemiştim bana normal ağrı kesiciler etki etmeyince ondan vermişlerdi uyuşturucu kullanıp kullanmadığımı sormuşlardı etki etmedi diye.. Ablamın telefonundan videolarda morfin sonrası videomu izledim şok geçirdim adeta konuştuğum şeyler cümlelerimde bir tane bile devrik cümleye denk gelmedim.. 
O kadar komik ki meyve yiyen insanların tarihçesini anlatmışım dayım bir şeyler söylüyor bana aniden cevapler vermişim sonra doktoruma "size meyveli kek yaptığımda bayılacaksınız öyle bi kendinizden geçiceksiniz ki bir kadeh şarap bile isticeksiniz benden" demişim.. Gülmekten kahkahalar attım.. 

2 yorum:

safransarı dedi ki...

Sen yine iyi
ben hemşireye serumu yenilerken "elinin ayarını sikeyim" demişim :D
inandıramadılar beni. ben onu içimden demiştim , halâ iddaa ediyorum :d

Duygum A. dedi ki...

ghggbgvfdvgf ölüceeemm :D :D iyi demişsin piçler çoğu!