Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

25 Mayıs 2014

Vegan megan

Hayvanların sağlığını düşünürken aslında onlarsız bi yaşam süren şehirde yaşayan insanlar bana vegan olmaktan ve etsiz hayattan bahsetmesin. 
Köydeki insan nerden bilsin veganlığı, etsiz ve sütsüz bir yaşamı? 
Çoğunuz çok elit ve farklı göründüğü için bunu tercih ediyorsunuz.. Sevgilinizle sevişirken onu farkında olmadan incitip, kırılganlığını da düşünün hadi? Ben insandan söz ediyorum, üreten, düşünen ve duyguları olandan.. 
Köydeki çocuk hayvanlarla iç içe yaşamışken bana veganlık öğütü veriyor tanımadığım geri kafalı sayfa üyeleri. 
Bana gelmiş bi adamın sütün kemik erimesi yaptığını iddia eden video atıyor. 
Sanki kim o ve neden ona inanıp söylediklerine inanacağım sen hem körü körüne nasıl inandın? 
Tek bildiğim bunun yalan olduğu soya sütleri, organik olan her şeyin aşırı pahalı oluşu da bunun kanıtıdır. Piyasanın ise bundan sizin gibi saf insanları ele geçirip paranızı almaktan başka bir şey becermediğidir. 
Pişmiş domates yemekten bile iğrenirim. 
Bana hayvanat et yıyen bi insan muamelesi yapamazsın. 
Ama toplum seni daha farklı alışkanlıklara daha pahalı alışveriş yapmaya iterken bana gelip de soya sütü iç Hindistan cevizi sütü iç diyemezsin!! 
Dünyaya hep gelmiyorum arada bi uzayda hissettiğim oluyor ama saçma sapan algınla uğraşamam! 
Ben film seyrederken arkadaşlarımla aynı yemeği yemek ve onların da benimle aynı zevki duymasını isterim! Hayvan insan eşitliği böyle olmalı. 
Bu da son haykırışım veganlık hakkında. Ulan saatlerdir ilkokul arkadaşımla tartışıyorum bu yüzden...

Hiç yorum yok: