Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

24 Mayıs 2014

Kyojin bitti.......... Erwin'i seviyodum gibi o sarı kalkık kaşları ve hırsıyla çok iyi görünüyordu fakat dişi devi söylememesine sinir oldum.. 
Levi ise fena değildi o girince bölümler daha hızlı aktı Eren yargılanırken ona pata küte girişmesi çok zekiceydi.. Bakışları o kadar komikti ki aynı zamanda asalet akıyordu çocuktan kısık gözleri, bilgece laflarıyla kalbimi yaktı. Yeşil pelerin en çok da ona yakışıyordu.
Dişi devin Annie çıkmasını saçma buldum yani ne gerek vardı ki deve dönüştüklerinde son bölümde ikisi kavga ederken Annie'nin "senin yanında olan tek kişi baban, tüm dünya senden nefret etse bile bu değişmeyecek geri döneceğine söz ver.." gibisinden babasıyla ilgili anını gördüğümde yumuşamamız için öyle duygusal bi olay patlatmış araya ama yemezler diye düşündüm..
Eren'in babasını bulup öldürmek istiyorum gitsin bodruma yaa niye boş boş bitirion bölümü öf be..
Zaten Annie tarafından da hiç bir yeni bilgi verilmedi öylece buzun içinde durmayacak elbet çıkıcak ama why ?? ikinci sezonlu bi anime izlediğime lanet girsin.. uykularım kaçıcak hep haber bekleyeceğim.. 
Biri bana 2.sezon çıkınca "duygum canım kyojin.." desin elinde jelibon ve kolayla gelsin "hadi bakalım beklediğimize değmiş mi başlayalım izlemeye" desin.. 
Nasıl mutlu biri olurum o an anlatamam.. 

Hiç yorum yok: