Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

19 Mayıs 2014

Hani geçmişteki bi takım görsel şeylere bakıp, izleyip sigara yakma isteği duymasam gerçekten sigarayı kesin bırakabilirdim.. 
Bi de bunun bazı insanlarla konuşurken sigara yakma istekli versiyonu var o  daha feci.. 
Sonuçta bu sefer tam karşında duruyorken o sigarayı nasıl yakmazsın ki..
Yaşadım biliom yani true story ben ne yapayım.. 
Beni geçmişte bi yere götürün bırakın orada sigara çay yapıyım çünkü gelecek iyi görünmüyor zor gibi bütünleme sınavı bile daha kolay şu durumumda..
Şu saatten sonra başa çıkamayacağım hiçbir durum olamaz artık öyle bi his. 
Bu yüzden bazı insanların sorun olarak gördüklerini ben istemsiz şekilde aşağılayıp kendilerine dert arandığını başka hiçbir şeyin olmadığını düşünüyorum. 
Soğukkanlı ve sakin kalmayı anca başlarına felaket bir olay geldiğinde çakmaları gibi. 
Ya bana aptal saptal derdi olan insanlar getirin hepsini tokatlayıp döveyim. 
Tek beceremediğim duygularımı kontrol altına alamamayı öğrenememiş olmam onu da becersem yaşlılıkta ne yaşıycam ki hem.. 
Sadece ayaklarımı değdirmek istediğim bir deniz, bir de bacaklarımı dolamak istediğim ince bacaklı bir insan var. bunun dışında her şey sıradan..

Hiç yorum yok: