Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

31 Mayıs 2014

- Dışarı çıkan ve sonra bir hafta boyunca uyuyan türden, tek başına dışarı çıkan türden ve belki beni Fransa'ya götürürdü ya da belki İspanya'ya götürür ve dans etmemi isterdi bir tepenin zirvesinde bir malikanede. Bana her şey için iyi bir sebep veren. -

Geçen Haziran'da nerede ve ne yapıyordunuz hatta hangi diziyi izliyordunuz, hangi kitabı okuyordunuz hatırlayanınız var mı ?
Ben çok net hatırlıyorum. Charles bukowski nin ekmek arasını okuyordum, futurama izliyordum, bi insandan ilk kez telefon bekliyordum ne yaptığıyla değil ses tonunu duymak istiyordum. Artık sadece meyve ile beslenme kararı almıştım. Pilatese başlamıştım, meditasyon müziklerini dinleyip sakin kalabilmeye çalışıyordum. Saçımı sarıya boyatmıştım.
Aslında hayatımın psikolojik olarak yıprandığım ve değişimin beynime kaynar sular akıttığı  aylardı ciddi bir yardım almalıydım tek başıma hallederim diye düşündüm kendimi güçlü ve umursamaz sanmıştım. Ama beceremedim, çok uğraşmıştım.
Tüm aptal komedi filmlerini izlemeye ve kaçmaya çalışıyordum. Ama kaçmayıp üzerine gidip sadece sarhoş olarak günlerimi geçirip seks yapmalıydım doyasıya. Sonra o ilişki üzüntümü atlatıp bu gibi aptal şeylere üzülüp yeni pişmanlıklar bulmalıydım..
Hayır aslında ben hiç öyle bir insan olamadım olamazdım da.. sadece kamp yapmalıydım tatile gitmeliydim bir şeyler içip havuza çıplak atlamalıydım. bota binmeli ve el sallamalıydım sana ihtiyacım var senin kadar iyi yüzücü değilim senin de bana gereksiz konular üzerinde ihtiyacın olmalı iyi günleri yeniden yaratabiliriz diyebilmeliydim yorgun ve bıkkın hissetmeme rağmen.

O bahsettiğin Ankarada bulunmayan turuncu mantardan yemeliydik ve tadını hiç unutmayayım diye ağır ağır çiğnemeliydim ağzımda. Sonra sadece sizin oralara özgü olan o mantarı övmeni ve mantarın doğa üzerindeki bilimsel bilgini konuşturmalıydın. Ve dans etmeli halılara kül, içki döküp suratındaki kızgınlığı görmeliydim.. Böyle olmalıydı basit ve sıradan bu kadar ağır ve kalıcı olmamalıydı Haziran benim için..

Evren lütfen beni iyi kalpli insanlara karıştır onlardan sevgi ve sadakat bulaşsın bana