Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

6 Mayıs 2014

Ahmet kaya'ya kafaya taktım linç edilmesem bari serdar ortaç gibi bende yıllar sonra özür diliyormuşum hahahahahah
doğum günü şarkısında 2:23 ten sonra aniden sesinin incelip kalınlaştığı ve tonlamalarının inanılmaz korkunç geldiği bölüm ilk defa bi şarkı beni korkutuyor adamdan çok korkuyom ya çok garip bi ses tonu var bahsettiğim "doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene karakollar beni alır sorgular gecelerce hiç bekleme belki gelmem gelemem senelerce" sözlerinin geçtiği yer.
Ayy uuuğğ içim ürperiyor adeta. Kendime niye böyle işkence ediyorum

2 yorum:

şahin dedi ki...

çok sakat ve ibretlik bir durum. insanın başına ne geliyorsa can sıkıntısından geliyor zaten.

Duygum Akkaşoğlu dedi ki...

bjhjghjhhf gerçekten de öyle!