Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

15 Nisan 2014

hayatımda ilk defa anjiyo oldum ve böyle lanet korkunç bi acıyı ameliyat sonrası bile hissetmedim
doktor önce kasığımı uyuşturacağını söyledi fakat 5saniye beklemeden daha uyuşmadan iğneyi soktu ve vücudumda verilen ilaçla yanma ve kemiklerimde hisettiğim acıyı kelimelere bile dökemem
o kadar kötüydü ki..
sonrasında bi oda gibi yerde 2 saat sırt üstü hareket etmeden yatmam istendi
gözümü açtığımda her yeri siyah gibi görmeye başladım
bana şeker verdiler ve onu yedim.
şeker yiyip orada tek başıma o duygusuz doktorların arasında elimde olmadan yeteeeer bitsin artık diyerek hüngür hüngür ağladım
sonra bi kaç bi şeyler dediler ablamı çağırdılar ve yanımda durmasının yasak olduğunu vs söylediler
eve gelip yatağa zor attım kendimi.
bu tüm yaşadıklarımın sevdiğim insanların hiç yaşamamasını diledim.

2 yorum:

CEREN DEREN dedi ki...

Geçmiş olsun ..şimdilerde nasılsın?

Duygum Akkaşoğlu dedi ki...

çok teşekkürler.. iyi sayılırım :)