Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

9 Mayıs 2013

eve geldim aşkım ve gördüğüm ilk şey senin kağıda yazdığın not "protein sağlamak için et yiyenle öpüşmek" -canberk

dün canberkle konuştuk ve artık vejetaryen olma konusunda zorlandığından bahsetti vs.
bugün de dayanamadım ve sucuklu yumurta yemesini dehşet ve korkuyla izledim.
sonra sarıldım aşkıma midesine sucuklar olduğunu bilmeme rağmen. Bunu hep savunacağını falan söyledi. İlerde bi ortamda karşı çıkanlar saçma bulanlar olursa bu konuda mantıklı yorumlar yapcağından vs of çok üzgünüm ya aslında
nefret ediyorum reklamlarda, haberlerde orda burda insanları korkutup etin inanılmaz faydalı olduğuna inandırıp, o şekilde beslenmek zorundaymışız gibi göstermelerinden
saçma sapan diyetisyenlerin manyak doktorların çıkıp konuşmasından gerçekten nefret ediyorum.

Hiç yorum yok: