Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

16 Nisan 2013

Odadaki apaçi kızın bir gün saçından tutup kalorifer peteğine dıkş dıkş diye beynini patlatmak istiyom.
Okula apaçiler gibi eşofmanla gidiyom bu ara. hatta canberk o gün avrupa yakasında ilişkide eşofman aşaması gibi bir bölüm izlemiş baya güldük o tesadüfe.
Ben niye böyle oldum amına koyim leşingolar gibiyim adeta.
Sınavlarım bok gibi geçiyor şarapların içindeki aromaları bilip şarabın yapım aşamasını yazamadım bugün halbuki sadece kırmızı ve beyaz şaraplara örnek ver demişti yardırdım resmen alakasız şekilde.
Spor yapmayı ihmal ediyorum haftanın 2günü gidebiliyorum mal mıyım neyim sanki kilo koruyorum!
Çünkü o siktiğimin sürecini kaldıramıyorum artık. Kendi yemeğimi kendim de yapamadığım için etsiz bulduğumu her şeyi yiyom.
Vizeler bittiğinde Antalya'ya Neşe ablanın yanına gitmeyi düşünüyorum belki Canberkle'de tanıştırırım. Bize 200tl gönderdiği için kendisini çok sevdi lkdgmfdks karar veremedim henüz.
Barış Manço dinleyip duruyorum manyak gibi.
Canberk "kurabiye canavarının karnı acıktı" diyerek boynumu falan hurm harğmm hamhamhamaham gibi garip sesler çıkararak ağzımı burnumu yiyo. lkjfksdgjdfklgjkdfl ağlayacak gibi oluyorum çünkü çok seviyorum öyle yapmasını. Sonra boynumdan kokain çekiyo lkjfdgjg.
Mayısta Tiesto konseri varmış Yaşar gidelim dedi. Canberk olmasaydı az kalsın apaçileşip gidiyodum.

2 yorum:

deeptone dedi ki...

:)
birçok yazınızı okuyorum yaklaşık 1 yıldır.
kısa notları fotoları dilinizi bakış açınızı, müzik notlarını seviyorum.
:)
blogunuzun ismi de çok hoş ayrıca.
:)
sanırım gıda, şarapla ilgilisiniz. bir blogçu daha var, şarapla ilgili. hatta şu anda italyada çalışıyor, tez gibi bişi.
hayalperest günlükleri, adı.
:)

Duygum Akkaşoğlu dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum! beni inanılmaz duygulandırdınız gerçekten..
Dediğiniz sayfaya da bakacağım ayrıca..