Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

8 Nisan 2013

dün ümit ve sevgilisi bizi çağırdı evlerine. bizde o sırada ıspartadaydık eve donuyorduk sonra gitme kararı aldık. ümit şarap almıştı muz kuruyemiş gibi abur cubur hazırlamış mum ve tütsü yakmışlar falan böyle google dan bilmemne türkücülerin isimleri aranmış vs sdkfjdsklf. sonra oturduk illegüp ün şaraplarından nefret ederim ama oturduk hayvan gibi bir şarap çıkarmış onu bitirdik
üstüne canberkle ikisi yeniden şarap almaya gittiler döndüklerinde ellerinde şarap ve bira vardı
o kadar karmaşık iğrenç bir şey oldu ki midem kelimelere dökemiyom
eve giderken canberk yolda gördüğü köpeği kovaladı ldkjlksfjsk sonra sevdi falan.
yatağa attık kendimizi ama yorgunluktan ölücektik.
sonra oda arkadaşı hakan "koku aldınız mı odama" dedi. gittik verdik özentiye kokulu mumunu.
sonra canberkle ikisi mutfağa doğru yürüdü ve ben nolur canberk hadi uyuyalım dediğimde beni itekledi ve odaya git der gibi işaret yaptı dsflkgjfsdklgf
hakana surekli "kolumu sıksana SIIIIIIK" gibi bir şeyler söyledi kendi kendime onları dinleyip krize girdim.
canberkin midesi bulandı ve pencereyi açtım pencereden aşağı kustu su falan içti yeniden uyuduk.
tekrardan midesi bulandı allahım nasıl kıskandım onu kusmak inanılmaz eğlenceli bir şey midemdeki o abur cuburları ve iğrenç şarabı evrene geri iade etmek isterdim. 5dakikada bir beni sevdiğini söyledi,
"sen beni kurtardın duygum ben kötü bir haldeydim. sen olmasaydın sokaklarda kusuyor olurdum aşkım benim duygum aşkım" deyip durdu inanılmaz tatlıydı.
sabah uyandığımızda ona türk kahvesi yaptım sonra derse gittik.
ev arkadaşlarıyla aylık yemek alışverişi yapmak için alışverişe gittiler vsvsvsvs. şimdi gidip hazır çorbaların zararlarıyla ilgili ödevimi hazırlamam gerek amk!

Hiç yorum yok: