Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

15 Mart 2013

canberk eve çıktı odasında kocaman akvaryum var gece onun ışığıyla ve sesiyle uyuduk.
pizzacıda sırtım tutuldu eve taksiyle dönmek zorunda kaldık taksici adam para için "ne verirsen ver işte" dedi 5tl uzattık "5tl olmaz" dedi bende sinirlendim "taksici değil misin sen ne demek ne verirsen ver ne kadar tuttuysa söyle verelim" diye bağırdım. sinirle kapıyı kapatıp indik.
canberk sırtıma bant gibi bi şey yapıştırdı sıcaklık mı ne veriyomuş sıcak havlu sardı ağrı kesici içtim. yarım saat boyunca zırladım. annemi aradık.
emreye sürpriz için dangerous & dragons zarları baktık ama sipariş edemedik henüz
emre kitap yazıyo çok heyecanlı falan anlatıp duruyo. çağlar ehliyet kursuna hazırlanıyo tam bir rich bitch modunda ağzını yüzünü çikolataya bulayıp üzerine hindistan cevizi döküp yemek istiyorum

Hiç yorum yok: