Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

18 Mart 2013


Bugün aşçılık konferansına katıldım inanılmaz heyecanlıydım ve şeflerin ikisi de acayip esprili ve samimiydi. Otobüste gelirken en önde oturduklarını ve arabesk müziğe maruz kaldıklarından falan bahsettiler. 3saat hiç sıkılmadan geçti onlara vejetaryanlıktan ve aşçı olup olamayacağımı benim için avantaj ya da engel olup olmadığını sordum ve onlarda yemeğin tadına bakmadan bunun biraz zor olacağından bahsettiler şarap okuduğumdan ve ilerde bu bölümü bitirdiğimde önümün açık olup olamayacağını sordum. Onlar da bana yemeklerin hangi içkiyle iyi gideceği hakkında bir kitap yazabileceğimi (sıcaklar hariç) görme engelliler için yazılmış bir kitabın birinci seçildiğinden ve uç fikirlerle iyi yerlere gelebileceğimden söz ettiler ve bende inanılmaz mutlu oldum. Bana kartını verdi klfjglkjfd. Yeditepe üniversitesinin gastronomi bölümünün ne kadar ileri olduğundan bahsettiler msa için bizi desteklediler vsvsvs.. Gerçekten çok mutlu oldum tek başıma gitmiş olsam bile aşçılık okuyan Can ve Burak beni yalnız bırakmadı orada. Ve az önce öğrendiğime göre Yılmaz şef Can'a benim için pastacılığa yönelsin demiş et yiyemediğim için. Allahım kalp krizi geçiricem

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de aşçılık okuyorum ve soğuk mutfak istiyorum yazını okurken kendi heyecanımı gördüm :) ama sen şarap okuyormuşsun, nasıl planlıyorsun aşçılığa yönelmeyi ya da pastacılığa?