Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

25 Mart 2013

Böyle de mükemmel bir hocam var o kadar duygulandım ki keşke annemden babamdan görseydim böyle bir desteği.. Kendimi uzun bir süreden sonra gerçekten iyi hissediyorum tam 1yıl önce nasıl gebereceğimi planlarken ve spor salonunda koşu bandında sinirimden koşarken şimdi burda olmak ve yaşadığımı ve etrafımdakilerden destek görmek inanılmaz bir şeymiş. Keşke arkadaşlarımdan da böyle şeyler duyabilseydim uzun zamandır görüşmediklerimden ve şimdi düşünüyorum da hepsi nasıl da saçma ve gereksiz tartışmalarmış ne kadar da bencil ve çirkef bir kızmışım. Uzayı düşünüyorum B.

2 yorum:

yagoda dedi ki...

Kesinlikle çok şanslısın. İnsanı anlayan ve destekleyen birilerinin olması güzel. Umarım hep böyle güzel olur senin için :)

Duygum Akkaşoğlu dedi ki...

Oha teşekkür ederim!!! :))