Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

8 Şubat 2013


sanırım şimdi bahsedeceğim şey bu zamana kadar yazdığım en kıro en arabesk yazı olacak ama nasıl oluyor da iki insanın birbirine değer vermesi farklı şehirlerde olsak bile insanı nasıl tatmin etmez ve yetersiz kalır ki
eskiden buna doyamazdım sürekli yüzyüze görüşmenin sıkıcı olduğunu düşünürdüm insanlar benden soğur ve sıkılır diye galiba.
sadece yazıştığım öylesine muhabbet ettiğim insanlar artık vakit kaybı gibi gelmeye başladı görüşemedikten sonra hepsi siyah beyaz sıkıcı filmler gibi ayıp olmasın diye izliyomuşum, ortama uyum sağlamak için katlanıyomuşum gibi bir şeysiniz. Hayret bi şeysiniz ya!
Şimdi ise yanımda olan insanın suratına dokunmak siyah noktalarını görebilecek kadar yakın olmak her şeyi hissetmenin olağanüstü olduğunu düşünüyorum
canberk'in saçlarıyla oynamak istiyorum bir insanın saçları nasıl olur da hep güzel kokar ve geç yağlanır amına koyayım ya orospu çocuğu!
ve nasıl olurda terlediğinde sadece "futbol oynayan küçük çocukların kokusu" gibi olabilir ki
Bi insanın vücudu nasıl bu kadar genç ve pürüzsüz olabilir kendimi 42 yaşında ve 18lik liseli bi erkekle sevgiliymişim gibi hissediyorum.
Ama hani şu lise kıyafetleriyle bile acayip yakışıklı olabilen erkeklerden biri gibi
sabah uyandığımda canberk'e "sigara var mı" dedikten sonra canberk'in "sana da günaydın" diyerek beni bozması ve bana iğrenç yumurta yapmasını özlüyorum.
İğrenç olacak ama ve ben onu çok güzelmiş gibi yiyeceğim. Çünkü ben iğrenç şeyleri hakeden biriyim.
Her şeyin iğrenç olması çok güzel. Mesela sokakta yürürken insanların birbirlerine zönk diye omuz atıp özür dilemeden siklemeyip gitmesi kadar kötü. Içki içip kafanın güzel olmaya başlamasını beklemek kadar iğrenç.
Bu da sarhoşken yazdığım ilk ve son yazım.
Kendimi bukowski gibi hissediyorum.
Tabiki hayır az sonra chatroulette memelerimi açıp kendimi iyi hissettirecek bi kaç ingiliz aksanlı adamlar bulucam baaay!

2 yorum:

safransarı dedi ki...

Yaşasın arabesk ruhun!

duygum dedi ki...

ashdaskfbksf aynen yaa :(((