Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

24 Şubat 2013

Dün Canberk'le sinemaya gittik Hansel ve Gretel cadı avcılarına gidecektik ama daha vizyona girmediğini öğrendik Mama filmi de vizyondan kalkmıştı ve resmen bir Kıvanç Tatlıtuğ'un Kelebeğin Rüyası adlı filmine gittik filmin 15dakikasında girdiğimize deliler gibi pişman olduk bu tarz filmlerden hoşlanmadığın için seni çok seviyorum duygum gibi laflar etti canberk lkfslg keşke salonda oturduğumuz yerde bir düğme olsa ve oraya bassak koltuğumuz en aşağı kadar inse ve filmi beğenmeyen insanlar böylelikle dışarı çıkabilse gibisinden hayaller kurduk o 20tl yerine bir sürü milkshake, sigara alırız diye düşündük ve delirdik.
Canberk bana d&r'dan pembe bi kulaklık satın aldı. Ankara dönüşü Isparta'ya geldiğimde elinde cornflakes le beni karşılayan bir insanla ayrılma fikri çook uzak.
Artık sabahları koşmaya karar verdik. Tablete kalori cetveli yükledik dklgsdklkl.
1-2 haftaya eve çıkma olayı kesinleştiğinde peynirli salata ve brokoli yapacağına söz verdi.
Az önce Canberk'in 3tane gömleğini ve 1tane pantolonunu ütüledim kaşarın teki "ay sevgilisinin gömleklerini de  ütülermiş hamarat kız" diyerek vızıldadı. Burun deliklerinden sikilmesi için her şeyimi verirdim galiba.
Perşembe günü bir aksilik çıkmazsa Redd konserine gidiyoruz. Keşke Yasemin Mori falan gelse ne bileyim. Neyse işte ruhsuz 5yaş üslubumdaki yazımı burada sonlandırıyorum.

Hiç yorum yok: