Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

27 Ocak 2013

2broke girls diye bi dizi var çok güzel lan komik değil ama güzel bence bi de girls diye bi dizi keşfettim ona da sonra başlıycam sanırım.
Canberk'i çok özlüyorum geçen telefonda konuşurken "oha şu an seninle konuştuğumu hissedemiyorum hızlıca nefes alıp versene bi öyle daha iyi hissediyorum" gibi bi cümle kurdum hdpgjdfkgjfdl
sonra o da "seni arkadaşlarınla bi yerde otururken ellerini kafana koyup beraber vakit geçirdiğimiz zamanları hayal etmeye çalışırken düşündüm de "yııaağğ öğğğffffff niye olmuyo hayal edemiğğğyorum" diye çıldırdığını düşündüm" gibi bi şeyler dedi
ben de ona "oha bu espriyi anca ... yapardı aynı onun gibi söyledin falan filan dedim işte güldük yani senin anlayacağın
annesi benim için "saçını falan kazıtıyomuş hippi gibi bi şeymiş" dedi.
Canberkte "hayır anne hippi değil çok dürüst iyi bir insan" gibi şeyler söyledi fjdslffjdslgdsg
Yaşar bana dün "lan daha ayrılmadan aşk acısı çekiyosun manyak mısın nesin" dedikten sonra britnii spirs dinletti hiçbir etkisi olmadı tabiki öyle şeyler işte
Canberk'in 5yaşındaki kardeşini bile kıskandım çünkü bi resim yapıp canberkin omzuna vurup "canberk canberk caaaanberkk baksana" falan diyomuş abi nası kıskanmıyım olaya bak!

Hiç yorum yok: