Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

5 Aralık 2012

odada aşırı titiz ikizler burcu sevgilisinin fotoğraflarını dolabının içine yapıştıran Şenay adında bi kız var
ve onunla muhabbetimiz her seferinde o kadar saçma ve gereksiz konular yuzunden oluyor ki dayanamıyorum  az önce aniden odaya girdi ışığı açtı laptopa baktı bi de bana "orta yaş bunalımına girmiş gibisin hiç odadan dışarı çıktın mı sigara hariç?" dedi. Bende çıktım filme bakıyorum sonra takıl gibi bi şeyler dedim.
Dün okulda Canberk'le bahçede sigara içerken kantinin camından Şenay kafasını çıkarıp duygum diye seslendi "iyi misin" dedi. "Evet noldu" dedim " Dışarda yağmur yağıyor ve sadece ikiniz varsınız da ondan bi sorayım dedim " dedi ve camı kapatıp içeri girdi.
Canberk bunun üzerine bi kaç espri yaptı hatırlayamadım şimdi 10dk gülmüşümdür.
Geçen gece saat 3 falandı yangın merdiveninde sigara içerken aniden cama tıklattı "duygum uyumadın mı sen napıyosun" dedi ve gitti gfdlkgjdfskgjdf bu kızı ya yaşara vericem ya da ağzına ben vericem yemin ederim. Şu an da harıl harıl yerleri siliyor ve içtiğim kolamı alıp "bitmiş gibi bu çöpe atıyım mı" gibi salak salak sorular soruyor.

Hiç yorum yok: