Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

8 Aralık 2012

canım sıkıldıkça ankarada havanın kaç derece olduğuna bakıp "ha iyi fazla derece farkı yokmuş" deyip garip bir rahatlama yaşıyorum sanki ankara 20derece olsa burada çıldırıp kendimi göle atacakmışım gibi.
yakında şöyle bir şeyler diyecek gibiyim "ankarayı seviyorum, ah be ankara sokakların denize çıkmasa da..." dflgdkgfjskgs
bu ara o kadar işsizim ki britney spears ın elinden düşmeyen leşingo mu leş nereden bulduğu belirsiz köpeğin britneyde ne işi olduğunu anlamaya çalışıyorum önceden güzeldi de şimdi o köpekle röportaj vermesi falan o nedir lan öyle zaten çocuklarının olmasına bile hala alışamamışım. bi de 1haftadır hiç yıkamamışlar, oyuncak bebek sikmekten mecali kalmamış bi hava var köpekte sürekli bir umursamaz, bezgin, hayattan soğumuş, her şeyi yaşamış tavırlar jgsdflkghdfghfjdfdk
https://twitter.com/hannahspears amına koyayım
yaşarın sarhoşken beni aramasına öyle alışmışım ki artık muhabbetin gidişatını içtiği şeyle bağdaştırabiliyorum
ablamın şu an annemin evinde kalıyor olması beni inanılmaz mutlu ediyor bunu düşünüp rahatlıyorum büyük ihtimalle şu saatlerde çoktan acıkmış olup büyük boy pizza söylemiştir ve tıkınıyodur.
gördüğü rüyayı hatırlamayan insanları öldüresim gelirdi ama 1aydır ben de rüya falan görmüyorum
mal gibi bir his mutsuz ve üstüne bir de hiçbir saçma rüya görmeden uyanmak
ayşe hatun önal en son kokain yüzünden 2yıl hapis yatacaktı ne oldu acaba şu an merak ettim amk
melislerin sarışın olması çok saçma elimde bir tane melis var o da siyah saçlı çok korkuyorum sarışın olacak diye bence o çok özel bir insan hiç melis gibi değil gerçi bir iki bikinili fotoğrafı var ama olsun melis sonuçta yapmazsa olmaz ben melis olsam ben de yapardım öyle şeyler
okulda Adele'e benzeyen bi kız var canberk "bence ona benzediğinin farkında ve saçını da o yüzden onun gibi yapıyo" diyerek beni gülme krizine sokuyo.
sonra hiç komik olmadığını fark edip pişman oluyorum tabi.

Hiç yorum yok: