Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

2 Temmuz 2012

4 dakikada bi gelen metroyu bile saniyeler kala kaçırdığımda sinir krizi geçirebiliyorken 2saatte gelen vapur kaçırma olayı onun yanında hiçbir şeymiş resmen. Şenay beni avşa adasına tatil yapmaya çağırdı bende buna inanılmaz ihtiyacımın olduğunu düşünüp 1gün içinde gitme kararı aldım.
Geçen yaz ablamla olan tatilimizde çok güzel geçmişti Ankara'ya döndüğümde tatil modundan 1ay boyunca çıkamamıştım berbat hissetmiştim ama yine de inanılmaz güzeldi benim için. Aklıma Gamze geldi ve bu tatilin asıl ona iyi geleceğini düşünerek arayıp benimle avşa adasına gelip gelmeyeceğini sordum para durumunu ve zamanı tam ayarlayamadık ve sonra birlikte kamp yapma sözü aldım Rize'ye gideceğiz beraber temmuzun sonuna doğru.
Ertesi gün hemen annem ve ablam paramı ayarlayıp yolladılar beni. Adaya geçmek için Erdekte oyalanmam vapur saatini beklemem gerekiyodu. Hayatımda böylesine huzurlu ve sakin olduğum anlar pek olmadığından kendimi o ana hapsetmek istedim. Orada sonsuza dek nasıl kalabileceğimi düşündüm daha adaya gitmeden. Kitap okudum, kahvaltı falan derken ruh halim hep aynıydı resmen hiçbir şeye ihtiyacım olmadan ruh halimi kontrol altına alabildim sdalkjg bu benim normalde hiç başaramadığım bir şey olduğundan inanılmaz iyi hissettim.

Şenay beni iskeleden aldı ve birbirimize deli gibi sarıldık. "ne havalı garip bi buluşmaydı lan resmen 4yıldır konuşuyoruz ama ben seni iskelede bekliyorum falan birbirimize sarılıyoruz, güneşleniyoruz, kitap okuyoruz ilk buluşmaya göre inanılmaz iyi şeyler yapıyoruz farkında mısın?" Şenay'ın halası ve annesi inanılmaz iyi insanlardı onların ilgisi ve sevgisini öyle hissettim ki onları sarılarak boğmak istedim hep. Avşanın şarabı meşhurmuş bir sürü ucuza müthiş şaraplar vardı son gün Şenay'la kırmızı şarap aldık sahilde muhabbet edip Nina Simone'ın don't let me be misunderstood şarkısını dinleyerek içtik. 5gün boyunca inanılmaz huzurluydum. Şenay'la beraberken kendimi inanılmaz güçlü hissettim çok farklıydı onun hissettirdikleri. Yazacak çok şeyim olur sanıyodum ama bunun gerekli olmadığını hissediyorum çünkü orada hissettiklerimi kelimesi kelimesine yazmak o kadar yapmacık ve imkansız olur ki. Ömrümün sonuna kadar bana bu inanılmaz huzuru ve imkanı sağladığı için ona hep iyi dileklerde buluncağımdan şüphesi yoktur sanırım.