Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

2 Şubat 2012

Eğer ölmeden önce bana son isteğimi yerine getireceklerini söyleselerdi dünyadaki insanların sadece bu filmi seyretmelerini söyler huzurla ölürdüm. Sonrası tabii size kalmış bir şey olurdu. En azından hayatınızda hala değiştiremediğiniz alışkanlıklarınızı görüp üzülmek zorunda kalmazdım geberip gider ezikliğinize tanık olmazdım.
romantik filmlerinizin amına koyim ben burda kaç gündür hiçbir şey yapamıyorum duygusuz, ruhsuz, aç hallerinizden midem bulanıyor konuşmalarınız her şeyiniz daha da anlamsız bir filmle delirecek kadar coşmadım ama bunlar zaten içimde olan şeylerdi sadece farkında değildim. Ulan şu ana kadar hiçbir şey uzerinde bu kadar ciddi düşünmediğimi fark ettim bi karar alcam fakat iyice düşünmek istiyorum. Uyduruk bir şeye dönüşsün istemiyorum bunu hayatımın sonuna kadar devam ettirmek istiyorum.

Bu siteye göz atın http://www.vejetaryenkulubu.com/

Hiç yorum yok: