Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

10 Aralık 2011

"ya ben sana duygum demeye utanıyorum duygu desem olur mu :)"
bu hayatta bana verilmiş en şahane cezanın ismim olduğunu düşünüyorum.
annemin "insanlar ismini doğru söyleyemesin çocuğumda bu ayrıntı için delirsin m ekleyelim şuna hehehe insanlara sürekli açıklama yapmak zorunda kalsın kehkehkeh" diyerek ismimi koyduğunu düşünüyorum.
İsmimi doğru söyleyen insanların sanki bana tecavüz etmişler, gereksiz bi sahiplenme içine girmişler gibi hissetmeleri falan..
ismimi duyduklarında böyle bi saniyelik şoka girmeler falan güzel mi kötü mü idrak edememek, bi yorum yapmak zorundaymış gibi hissedip en sonunda "değişik bi ismin varmış ilk kez duydum" demeye karar vermeleri ve bu aptal muhabbeti sürekli olarak çekmek zorunda kalmam....
Bazı hocaların ismimi siklemeden kafalarına göre duygu diye seslenip benim bilerek duymamazlıktan gelmemle bi de üstüne atarlanmaları falan..
"Sanki ismin çok zor telaffuz ediliyor gerizekalıya da bak dünyada ne kadar saçma isimler var haberin yok insanlar neler çekiyor" klfjlskd falan demeyin üzülürüm :(:(:(: duygu olup insanların kendi istekleriyle duygu m demelerini isterdim istemez miydim :((:( flmgsljkh

Hiç yorum yok: