Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

31 Aralık 2011

2011 hayatımın en boktan yılıydı ve işin göt yanı ise 2012 nin daha da berbat olacağı..bunu şimdiden hissediyorum bu yıl bile ağır geldiyse.... verilen şansın ikincisini de bok edip mal gibi kalacağımı biliyorum hiçbir şeyde başarılı olamadığım gibi bunun da içine edicem ve sonrasında izmire gitmek için hiçbir sebebim olmayacak elimde. ama yine de gideceğim en azından.boktan sebeplerle
ya da bilemiyorum keşke grafik tasarım kursuna gitseydim. bu lanet stres depresyona girmeme bile izin vermiyor amına koyayım

hiçbir sikin kendi kendimi üzdüğüm, paraladığım kadar bana zarar veremeyeceğini anlamak benim için çok üzücü oldu. başkalarını suçlayıp kendimi iyi hissetmek...... bu şu an bana çok uzak olan bir zamanlar yapabildiğim en iyi şey
şimdi tüm yük üstümde ve ben her şeyin farkındayım.

o kadar üzülüyorum ki uyanıp mutsuz bi şekilde hayatınızı devam ettirebilmek için suratsız, çirkin hallerinizle kalkıp yola koyuluyosunuz ve bu beni o kadar dehşete sokuyo ki......HER SABAH mutsuz suratlar görmek.

Benim tüm enerjimi alan bebek zırlayışları, gazete okuyan gerizekalılar, etrafında dönen hiçbir sikin farkında olmadan yaşayan manyaklar, hayatında hiçbir şeye isyan etmemiş ruh gibi dolanan hiçbir renkten, kokudan, yemekten hiçbir boktan anlamak istemeyen bir sürü gereksiz ölmeyi bekleyen insanlar.zevklerini yaşamaktan korkanlar, depresyona girmekten korkan, yalnız kalmaktan korkup sürekli birilerinin yanında eğleniyormuş gibi yapan beyinsizler

TÜM enerjimi mahveden bu iğrenç binalar, boyası dökülmüş bakımsız kalmış apartmanlar, sulanmamış çiçekler, yamuk kaldırımlar, iğrenç uzatılmış tırnakların içindeki pislikleri saklamak için sürülen o kırmızı ojeli orospular, iğrenç zevksiz kıyafetleriniz, sokakta yaşamak zorunda bırakılan hayvanlar, kurumuş elleriniz, sürekli esneyip kendine gelemeyen mıymıy beyinsizler, hiç tanımadığı birine laf atacak kadar iğrenç olabilen ve bununla övünmekten geri kalmayan insanlar, yüksek sesle konuşmaktan çekinmeyen "istediğim gibi konuşurum" bakışı atıp rahatsızlık verdiğini kabul etmeyen zihin özürlü insanlar, öpüşen yiyişen insanlara o zavallıca çok bilmiş bakışlarınız hayattan soğuttu beni. inançsız bi insanı aşağılayıp "çarpılacağını" düşünen ve gagaugugg arapça bıdıbıdıları söyleyip sorgulamadan otu boku tanrıya bağlayan. her şeye onu katma manyaklığı. Bir çiçeği sevme nedenini onu yaratan bilmemneye bağlamak. Sadece çiçeği sevemeyiz çünkü. onu yaratını dile getirmezsek ayıp olur kesinlikle kldfjl oyle katlanılmaz davranışlarınız var ki.......

Hiç yorum yok: