Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

2 Eylül 2011

nicki minaj hakkında nefretimi yazıp çıkcam. bu kadının beni pembeden soğutması yetmezmiş gibi götünün büyüklüğü nedeniyle insanları götlerinin büyüklüğüne göre eleştirir oldum ve britney spearsın femme fatale konserine katılmasıyla daha da sinirlenirdim britney de neden bu salak kadının ona eşlik etmesini istiyo sahneye kattığı bi olayı da olduğunu göremedim cıyaklamaktan başka bişey yapmıyoki. ayrıca kadın tam bi özenti bi zamanlar lil mama diye bı kadın vardı onun resmen yandan yemiş hali gibi.. super bass diye bi klibi var bide bunun allaaahım her gördüğümde içime fenalık geliyor iğrenç itici adamları koymuşlar oraya sonlara doğru bide adamlar sandalyede oturmuş falan bu salak kadın da kıçını garip hallere sokarak güya seksi olduğunu düşünerek dans ediyo falan. Ben buna saatlerce gülüyorum yani acaba erkekler bunu erotik mi buluyo cidden diye düşünmeden edemiyorum sanırım o olayı erotik bulmanız için baya bi azgın bi erkek olmalısınız diye dusunuyorum. adamın üstüne pembe boya gibi bişey döktüğü an ksjdhgsdkfj allahım adamın tipi sanki o an yaralandı filan da acı cekiyomuş gibi klfdgjsldkf alt tarafı salak bı karışımı ustune dokuyo mal mısınız dfkgjdskfl bide güya buzdan motorun üstüne amını motora dayandırırak götünü sallaması falan allaahım sljgsd ne yaşıyo bu kadın
orospuların anası gibi bi tipi var yüzünü bide bi garip yapıp sanki sıçıyomuş gibi itici hale sokup dans etmesi yok mu allaaahıım memeleri ağzına kadar geliyo alttan yaraklarla desteklemişler heralde!

Hiç yorum yok: