Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

27 Nisan 2011

rabbit hole

- Çok güzel. Bana Orfe ve Evridiki'yi hatırlattı. O efsaneyi bilir misin?
- Hayır.

-Evridike ölür, Orfe de onu çok özler. Öyle ki onu geri almak için cehenneme gider, ama işe yaramaz.
-Okusam iyi olur.
-Şu bilim adamı, baban mı? Çocuğun aradığı bilim adamı.
-Hayır.
-Onun hakkında değil mi?
-Hayır, babam İngilizce öğretmeniydi.
-Peki. Merak ettim.
-Sadece bir hikâye işte.
- Biliyorum, sadece...
- Yanlış mı yorumlamışsın?

-Sence gerçekler mi?
-Paralel evrenler mi?
-Bence temel bilim.

-Eğer uzay sonsuz ise, o zaman her şey mümkündür.
-Oralarda bir yerlerde krep mi yapıyorum? ya da su parkında mıyım?
- Tabii, olabilir.

- Öyle mi?
- Evet. İkisi de olabilir.
-Bence olasılık kuramını biliyorsun.
-Orada binlerce sen varsın, binlerce ben varım.

-Evet.
-Bu sadece üzgün hallerimiz.
-Evet, sanırım.
-Ama her şeyin istediğimiz gibi olduğu diğer versiyonlar da var.
-Bilime inandığını düşünürsek.

-Bu düşünceyi sevdim. Güzelmiş. Yukarıda bir yerlerde
güzel zaman geçiriyorum.

Hiç yorum yok: