Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

26 Mart 2011

42

bugün annemin doğum günü aynı zamanda 42 benim ilkokul numaramdı. hahahah. dün ablam pasta almıştı ve gece 12den sonra kutlayalım diye saçma bi karar aldık. annem yorgun olduğu için erken uyudu ve ablama "amk nerden anlıycak saatin 12 yı geçtiğini gidip verelim işte" desem de 12 ye kadar bekledik maloş gibi.

sonra elimizde mumlarla (mum almayı unuttuğu için ortaokuldaki şencan diye bi arkadaşın yılbaşı hediyesi olarak bana aldığı ayıcıklı mumu yaktık flsddfsk) gittik. ben ANNEEEEEE diye çığlık attım NOLDUU diye yataktan sıçradı ve bir dakika geçince gülmeye başladı. hadi dilek tut diyerek dobiş ayıcığı uzattım üfledi. öpüştük bi an zırlayasım geldi ama aklıma geçen yaz mutfakta yere yapıştığım anı getirdim herkese uyum sağlayarak gülmeye çalıştım.

Hiç yorum yok: