Fotoğrafım
"We don’t pray for love, we just pray for cars..."

5 Aralık 2010

şenoy

28 tane ruju olan ve ruj sürmediğinde kendini kötü hisseden rujunu sürdüğünde sakinleşen yakın bi arkadaşım var. rujun insana kattığı ne gibi bi güzelliği var hiç bilmem.. yani ben hiç sevmem ruj sürmeyi zaten ne zaman sürsem dudağımda uçuk çıkar. allık sürsem yanaklarım tüm gün kaşınır. o yuzden genelde makyaj yapmaktan pek hoşlanmıyorum ama ben şenayın odasında pembe bi kağıtta
"ilk şu gün şu tarihte bilmemne kişiyle buluşmaya giderken ilk rujumu sürmüştüm"
gibi notlar sakladığını hayal ediyorum. kşkfsddfsz ve bu insan benim aynı zamanda  sabahları güne sakin başlamam için beni gaza getiren ve olumlu düşünmem konusunda yardımcı olan, kitaplar öneren vs güzel burnu, dudakları ve seksi poposu  olan bir arkadaşım. o rujları bi yerine sok diyorum kıyamam ki diyo bide

Hiç yorum yok: